DECEMBER CADEAUMAAND / DECEMBER GIFTS MONTH

Het is 1 december.
De Sint hobbelt al door het land en als die na 5 december weer op de boot naar Spanje stapt dan dient zich dat gezellige dikke mannetje met zijn kornuiten aan.
We rollen van het ene feest in het andere.
Vroeger vierden we hier alleen Sinterklaas maar tegenwoordig is de Kerstman ook hier druk in de weer.

Misschien bent u nog op zoek naar iets origineels. Iets dat je niet overal tegenkomt.
Iets wat met liefde gemaakt is. Iets decoratiefs. Direct van de maker zelf.

In mijn ETSY SHOP vind je allerlei prints van mijn originele illustraties.
Betaalbaar en heel origineel.

Leuke decoraties voor in de keuken:

 





Of misschien kleurige Mexicaanse folklore voor in de huiskamer:

 
Of anders bent u misschien wel weg van Art Deco?


Er is van alles te zien in mijn ETSY SHOP. 
Er wordt steeds nieuw materiaal toegevoegd dus ik nodig je van harte uit om eens wat vaker een kijkje te nemen.

Mocht het zo zijn dat u grotere oplages van mijn geprinte illustraties wil bestellen, neem dan even contact met mij op via mijn website: www.purpleroseconnection.com

IK WENS U VEEL PLEZIER MET DE INKOPEN VOOR DE FEESTDAGEN!


Reacties

Populaire posts