Chanel: Een Droom die de Basis Legde voor een Creatief Avontuur

Chanel: Een Droom die de Basis Legde voor een Creatief Avontuur

Als klein meisje droomde ik er al van om een beroemde modeontwerpster te worden, net als Chanel. Die droom was mijn inspiratiebron en leidde me door vele creatieve omzwervingen: van de academie naar modeontwerp, styling en uiteindelijk een eigen reclamebureau. 

Nu sta ik hier met The Purple Rose Connection, een consumentgericht bedrijf waar creativiteit centraal staat. Hier ontwerp ik thematische kleurplaten voor volwassenen, illustraties voor aan de muur, creatieve DIY pakketten om te downloaden, wenskaarten, uitnodigingen en miniatuur items. Met elk hoop ik wat blijdschap in het dagelijkse leven van mensen te brengen. Want helaas is de positieve werking van creativiteit op de mens een totaal onderschat fenomeen.

En er is meer! Ik werk momenteel aan een nieuwe lijn producten onder de merknaam 'Rejeaned'. Deze exclusieve items zijn gemaakt van gerecyclede jeans en geven een unieke draai aan duurzaamheid en stijl. Het bevindt zich nog allemaal in de onderzoeksfase want je wil natuurlijk wel gaan voor dat unieke. En dat kost tijd. We gaan het zien.

Mijn 'Chanel-carrière' mag dan wel een gepasseerd station zijn, maar mijn reis is nog lang niet voorbij. In dit blog neem ik je mee in de wereld van The Purple Rose Connection. Ik deel ontwikkelingen, creatieve inzichten en tips die elke creatieveling hopelijk zal inspireren. 

Colette


Reacties