Ik ga op vakantie en neem mee..............KLEURPLATEN!

IK GA OP VAKANTIE EN NEEM MEE.......KLEURPLATEN!

Als je op vakantie gaat, denk je vaak eerst aan het inpakken van een goed gevulde koffer en aan je reisdocumenten. Maar wat doe je daarnaast om lekker te ontspannen? Voor velen is het antwoord simpel: een fijn boek om in weg te duiken. En dat begrijp ik helemaal. Ik doe het zelf ook. Maar er zijn nog veel meer leuke dingen die je in je koffer kunt stoppen en die nauwelijks ruimte innemen. Een van mijn favorieten? Kleurplaten!

'Kleurplaten?' Hoor Ik je zeggen.

Jazeker, kleurplaten! Misschien denk je dat kleuren iets is voor kinderen, maar niets is minder waar. In een eerdere post besprak ik al de positieve effecten van kleuren voor volwassenen. Het is een geweldige manier om te ontspannen en je geest tot rust te brengen. En wat is er nu fijner dan onder een parasolletje, met een prachtig uitzicht, een mooie kleurplaat tot leven te brengen? Heerlijk toch! En heren, jullie ook! Laat je creativiteit de vrije loop. Ha, ha...

Je hoeft geen zware kleurboeken mee te sjouwen. In mijn Etsy shop vind je een uitgebreide collectie handgetekende kleurplaten die je voor een zacht prijsje kunt kopen. Het mooie is: je kunt ze downloaden en zo vaak uitprinten als je wilt.  Stop ze in een mapje, pak je kleurpotloodjes erbij en voilà, je hebt een ontspannende bezigheid die in elke koffer past!

Leuke thema's voor elke smaak

De kleurplaten zijn er in allerlei thema's, dus er zit altijd wel iets bij dat past bij jouw smaak en vakantiebestemming. Hoe leuk is dat?

De Perfecte Vakantiebezigheid

Stel je voor: je zit op een mooi terras, een verfrissend drankje in de hand en je hebt een fantastisch uitzicht. Voor je ligt een gezellige kleurplaat die je stukje bij beetje tot leven brengt met je kleurpotloden. Het is een perfecte manier om je geest even helemaal leeg te maken. Daar is het vakantie voor toch!


Zomaar een vakantie tipje

De kleurplaten zijn er in allerlei thema's dus zitten er ook 'zonnige' afbeeldingen bij. Hoe doe je dat?

1. Je gaat naar KLEURPLATEN in het hoofdmenu Purple Rose Connection kleurplaten

2. Je kiest een setje naar wens.

3. Betalen (voor een paar euro heb je al een setje om eindeloos uit te printen).

4. Na betaling ontvang je automatisch een link waar je de PDF bestanden kan downloaden.

5. En printen maar....

Veel plezier en geniet van elke kleurrijke minuut!

Reacties